kat_erasmus
Erazmus + projektas tęsiamas |
|
|
|
Ketvirtadienis, 12 Gegužė 2022 08:34 |
Kursai Portugalijoje
Š. m. balandžio 24-30 d. Portugalijoje, Porto mieste, vyko „Erasmus+“ programos 1 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo mobilumo projekto „Kova su patyčiomis - mokyklos strategijos sėkmės link“ mokymai. Pirmą mokymų dieną turizmo centre mūsų laukė vietinis gidas, kuris pakvietė važiuoti autobusiuku ir susipažinti su Porto miesto istorija, reikšmingesniais architektūriniais objektais. Be abejo, gražu buvo pasidairyti iš tolo į vaizdus, kuriuose matėsi daug įvairių nematytų ir pasipuošusių žiedais augalų. Įdomu buvo pabuvoti senoje vyno darykloje, dalyvauti edukacinėje programoje. Vėliau vykome vakarieniauti užsakytame restorane, kur susitikome su mokymų lektore Veronica Vornicescu, susipažinome, bendravome, prisistatėme iš kokių mokyklų esame. Kitomis dienomis lankėme mokymus, kurių tikslas buvo - išsamiau sužinoti apie patyčių reiškinį, kad galėtume geriau jį atpažinti ir nedelsiant sustabdyti bei toliau plėtoti intervencijos programas ir naudoti emocinio išlaisvinimo būdus. Sustiprinti gebėjimą neignoruoti ar neįvertinti to, ką vaikas gali pasakyti. Pagerinti gebėjimą tiesiogiai ir griežtai veikti iškart po įvykio. Sukurti teigiamą atmosferą mokykloje. Paskutinę mokymo dieną apibendrinome mokymo medžiagą. Smagiausias momentas buvo gauti DOREA educational institute Sertifikatus. Labai malonu buvo susipažinti, išgirsti kažką naujo, sužinoti, kokia įvairovė programėlių, kurias galima pritaikyti socialinio pedagogo, klasės auklėtojo darbe. Taip pat išmokti įvairių žaidimų, susirasti informaciją įvairiose internetinėse svetainėse.
Socialinė pedagogė Ona Mieldažienė
|
Penktadienis, 01 Balandis 2022 05:39 |
KURSAI FLORENCIJOJE
2022 m. kovo 7-12 d. Prienų rajono švietimo įstaigų įvairių dalykų mokytojai, klasių auklėtojai ir pagalbos mokiniui specialistai dalyvavo Prienų rajono savivaldybės administracijos Švietimo ir Sporto skyriaus koordinuojamo „Erasmus+“ programos KA1 projekto ”Mokymuisi palanki aplinka: nuo poreikio link poveikio” kursuose „DESIGN THE POSITIVE: POSITIVE THINKING, POSITIVE COMMUNICATION AND POSITIVE SCHOOL SPACES‘‘ Europass Teacher Academy Florencijoje, Italijoje.
Pozityvaus mąstymo ir bendravimo metodikų, praktikų bei pozityvių ugdymo erdvių sukūrimo mokymuose dalyvavo ir Šilavoto pagrindinės mokyklos anglų kalbos mokytoja Laimutė Čepulinskienė.
Kursų metu Europass Teacher Academy lektorė teorinių ir praktinių užsiėmimų metu mokė asmeninių bei aplinkinių emocijų atpažinimo metodų, ieškoti atsakymų supančioje aplinkoje, pozityvių aplinkų kūrimo būdų. Skatino formuoti pozityvų asmeninį mokytojo požiūrį. Kėlė klausimus ir padėjo ieškoti atsakymų: koks iš tiesų yra mokytojo vaidmuo siekiant geros mokinių emocinės savijautos? Ar pasitelkiant įvairius mokymo metodus perteikti mokiniui žinias, ar mokinį padrąsinti išeiti iš komforto zonos ir pačiam rasti būdą sėkmingam užduočių atlikimui? Tiek mokytojai, tiek tėvai dažnai iš anksto, tarsi, numato vaikų ateitį neklausdami, ką jis pats galvoja, ką jaučia. Mokytojo siekiamybė - sukurti aplinką, kurioje atsiskleis mokinio asmeninės savybės, stiprės motyvacija ir atsiskleis gebėjimai, o su jais ir akademiniai pasiekimai.
|
Skaityti daugiau...
|
Kvietimas dalyvauti projekte |
|
|
|
Antradienis, 09 Lapkritis 2021 12:31 |
Atranka dėl galimybės dalyvauti Erasmus+ projekto „Mokymuisi palanki aplinka: nuo poreikio link poveikio" mobilumuose
Prienų rajono savivaldybės administracijos švietimo ir sporto skyrius vykdo projektą Erasmus+ projektą „Mokymuisi palanki aplinka: nuo poreikio link poveikio" ir sudaro sąlygas visų Prienų rajono bendrojo ugdymo įstaigų bendruomenėms dalyvauti mobilumuose ir įgijus patirties vykdyti kaitos projektus savo švietimo įstaigose.
Įgyvendinant „Erasmus+“ programos 1 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo darbuotojų mobilumo projektą Nr. 2020-1-LT01-KA101-077685 „Mokymuisi palanki aplinka: nuo poreikio link poveikio“ organizuojama mobilumo dalyvių atranka į projekte numatytus kursus:
Eil. Nr.
|
Kursai
|
Vieta
|
Dalyviai
|
Preliminari kursų data
|
1.
|
„Švietimo vadyba ir lyderystė“ (“Educational Management & School Leadership”)
|
Graikija
|
Mokyklų vadovai
|
2022 m. gegužės mėn.
|
2.
|
„Sukurkite pozityvą: pozityvų mąstymą, pozityvų bendravimą ir pozityvias mokyklų erdves“ (“Design the Positive: Positive Thinking, Positive Communication and Positive School Spaces”)
|
Italija
|
Mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai
|
2021 m. gruodžio mėn.
|
3.
|
„Mokymo būdas: pozityvi psichologija kiekvienam mokytojui“ (“Teaching Character: Positive Psychology for Every Teacher”)
|
Slovėnija
|
Mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai
|
2021 m. gruodžio mėn.
|
4.
|
„Patyčių prevencija mokyklose“ (“Preventing Bullying in Schools”)
|
Kroatija
|
Mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai
|
2022 m. kovo mėn.
|
5.
|
„Erasmus+: kova su patyčiomis – mokyklos sėkmės strategijos“ “Erasmus+: Anti-Bullying - School Strategies towards Success”
|
Portugalija
|
Mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai
|
2022 m. balandžio mėn.
|
6.
|
„Kaip sustabdyti patyčias ir kibernetines patyčias mokyklose ir skatinti socialinį bei emocinį ugdymąsi“ (“How to stop bullying and cyber bullying in schools and promote social and emotional learning”)
|
Italija
|
Mokyklų vadovai
|
2022 m. vasario mėn.
|
7.
|
„Pozityvus švietimas: laimingos mokyklos“ (“Positive education: happy schools”)
|
Ispanija
|
Mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai
|
2022 m. birželio mėn.
|
Paraiškos dalyvauti atrankoje teikiamos iki lapkričio 10 d. Mokyklųdirektorių pavaduotojai ugdymui, mokytojai ir pagalbos mokiniui specialistai, ketinantys dalyvauti pasirinktuose kursuose, užpildytas paraiškas teikia savo mokyklos atrankos komisijai el. paštu
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai
Išsamesnės informacijos galima teirautis tel. (8 319) 61138, (8 319) 41364 arba el. paštu
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai
,
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai
|
Pirmadienis, 19 Vasaris 2018 11:35 |
Kaip atrasti, skatinti ir motyvuoti talentingus vaikus? Kuo skiriasi pažangus mokinys nuo ypač talentingo? Kaip padėti mokiniams atrasti savo stiprybes ir investuoti į jų auginimą? Kokių konkrečių veiksmų turėtų imtis mokytojai, tėvai, draugai, kad padėtų mokiniams pasinaudoti savo stiprybėmis asmeniniame ir akademiniame gyvenime?
2017 m. birželio 19-23 dienomis šias temas kartu su dalyviais iš Ispanijos, Kipro, Kroatijos, Vengrijos gvildeno Balbieriškio, Išlaužo, „Revuonos“, Skriaudžių, Šilavoto, Naujosios Ūtos pagrindinių mokyklų, „Ąžuolo“ progimnazijos, Stakliškių, „Žiburio“, Veiverių Tomo Žilinsko gimnazijų ir Švietimo skyriaus komanda, birželio 19–23 d. dalyvavusi kvalifikacijos tobulinimo kursuose „Identify the Hidden Talent in Your Classroom“ Palerme (Italija). Mokymus organizavo DOREA švietimo institutas, tai buvo jau ketvirtieji Švietimo skyriaus ir Prienų r. mokyklų įgyvendinamo Erasmus+ programos KA1 projekto Nr. 2016-1-LT01-KA101-023077 „Profesionalios aplinkos Prienų rajono mokyklose kūrimas“ mokymai.
|
Skaityti daugiau...
|
Projekto veiklų įgyvendinimas Prahoje |
|
|
|
Trečiadienis, 22 Kovas 2017 05:57 |
MOKYMAI PRAHOJE
Prienų rajono savivaldybės administracijos Švietimo skyrius kartu su mokyklomis tęsia Erasmus+ programos KA1 projekto Nr. 2016-1-LT01-KA101-023077 „Profesionalios aplinkos Prienų rajono mokyklose kūrimas“ įgyvendinimą. Kovo 13–17 dienomis Prahoje (Čekija) vyko antrieji šiame projekte numatyti mokymai, kuriuos organizavo DOREA švietimo institutas Kipre. Kvalifikacijos tobulinimo kursuose „Intercultural Communication in Education“ dalyvavo Pakuonio ir Šilavoto pagrindinių mokyklų, „Ąžuolo“ progimnazijos, Jiezno ir „Žiburio“ gimnazijų, lopšelio-darželio „Pasaka“ mokytojų ir Švietimo skyriaus komanda. Mūsų mokyklai atstovavo pradinio ugdymo mokytoja metodininkė L. Astrauskaitė.
Kursuose sutikome dalyvius ir iš Graikijos, Vokietijos bei Anglijos. Besibaigiant mokymams priėjome bendrą išvadą: kad žmonės bendrautų, viskas, ko jiems reikia, yra jų pačių valia. Kultūrinių skirtumų turime kur kas mažiau nei panašumų. Viskas priklauso nuo mūsų noro išklausyti kitą žmogų, o ne tik savo paties balsą girdėti. Net jei mes ir nekalbame ta pačia kalba. Tad kaip žmonės, vienaip ar kitaip susiję su švietimu, turėtume bendrauti mūsų darbe.
Mokyklos informacija |
|
|
|
|