Logopedas
Spausdinti

ŠILAVOTO PAGRINDINĖS MOKYKLOS LOGOPEDĖS ILONOS  MIKLAŠEVIČIENĖS
DARBO GRAFIKAS
2021- 2022 m. m.

Savaitės diena

Darbo valandos

 

PIRMADIENIS

 

  8.00 - 16.30

  pietų pertrauka 12.00-12.30

 

 

KETVIRTADIENIS

 

  8.00 - 11.30

 

 

 

Mokyklos logopedas teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbėjimo, kalbos ir komunikacijos sutrikimų. Pagalba teikiama, kai ją skiria mokyklos Vaiko gerovės komisija ar Prienų Švietimo pagalbos tarnyba, įvertinusi raidos sutrikimą ir specialiuosius ugdymo(si) poreikius.

Mokyklos logopedas:

  1. Nustato kalbėjimo kalbos ir komunikacijos sutrikimų turinčius mokinius.
  2. Tiria mokinių kalbą, pildo kalbos įvertinimo korteles, prireikus sudaro individualiąsias ir pogrupines bei grupines programas.
  3. Veda individualias (1 mokinys), pogrupines (2-4 mokiniai) ir grupines (5-8 mokiniai) logopedines pratybas  pagal mokyklos vadovo patvirtintą tvarkaraštį specialiojo ugdymo kabinete.
  4. Tvarko logopedo dienyną specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo ir specialiosios pedagoginės pagalbos skyrimo dokumentus, rengia veiklos planą ir ataskaitą.
  5. Dalyvauja mokyklos  Vaiko gerovės komisijos veikloje.
  6. Konsultuoja mokytojus ir tėvus specialiojo ugdymo klausimais, padeda parengti  individualizuotas  ir pritaikytas programas.
  7. Atsiskaito už darbo rezultatus mokyklos vadovui bei mokytojų tarybai.
  8. Bendradarbiauja su pradinių klasių, lietuvių kalbos mokytojais, klasių auklėtojais, pedagoginės psichologinės tarnybos ir kitų institucijų specialistais.
  9. Šviečia mokyklos bendruomenę kalbos, kalbėjimo ir komunikacijos sutrikimų šalinimo bei specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais.
  10. Formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų turinčius mokinius ir jų ugdymą kartu su bendraamžiais.
  11. Analizuoja naujausius dokumentus, susijusius su kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų turinčių mokinių ugdymu.
  12. Teikia informaciją apie kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų turinčių mokinių kalbos raidos vertinimo išvadas ir rezultatus, specialiuosius ugdymosi poreikius ir jų tenkinimą suinteresuotosioms institucijoms ir asmenims, susijusiems su mokinių ugdymu, gavęs tėvų (globėjų) sutikimą.