PATVIRTINTA
Prienų r. Šilavoto pagrindinės mokyklos
Direktoriaus
2017 m. spalio 12 d.
Įsakymu Nr. 1.3.V1-127
PRIENŲ R.. ŠILAVOTO PAGRINDINĖS MOKYKLOS
OLWEUS PROGRAMOS KOKYBĖS UŽTIKRINIMO SISTEMOS (OPKUS) PLANAS
2017 - 2018 METAI
- MOKYKLOS APRAŠYMAS
Šilavotas maždaug 15 km. nutolęs nuo Prienų važiuojant Veiverių kryptimi. Mokyklos istorija prasidėjo 1895 m., kai į Šilavotą atvyko kunigas Antanas Radušis. Jo rūpesčiu 1902 m. pastatyta bažnyčia, pasodintas Trakelis ir klebonijos pastate įsteigta Šilavoto pradžios mokykla. Vėliau iškilo pirmosios mokyklos pastatai, veikė trys skyriai. Nuo pokario laikų keliskart keitėsi mokyklos statusas. 1945 –1949 m. Šilavote buvo progimnazija, 1949 – 1954 m. – septynmetė mokykla, iki 1958 m. peraugusi į vidurinę, kuri Šilavote veikė 1958 –1972 m. Nuo 1972 m. mokykla buvo aštuonmetė, vėliau - devynmetė, o šiuo metu – dešimtmetė.
Iki 1977 m. mokykla veikė atskiruose pastatuose, o 1977 m. rugsėjo 1 d. buvo atiduoti naujos mokyklos raktai. 1989 m. prasidėjus Atgimimui, mokykloje daug kas pasikeitė. Direktoriui kilo mintis didelę teritoriją prie mokyklos apsodinti medeliais ir pavadinti ją Atgimimo parku. Taip pat gražiai mokyklos teritoriją papuošė ir originalumo suteikė liaudies drožėjų dirbiniai: suoleliai, medinės skulptūros.
Turime gana gerą materialinę bazę: jaukūs kabinetai, kompiuterių klasė, sporto salė, valgykla, biblioteka ir skaitykla. Mūsų mokykla įsikūrusi Šilavoto seniūnijos cente. Ją lanko paties miestelio ir aplinkinių kaimų vaikai, o uždarius Ingavangio, Piliakalnio, Klebiškio bei Jiestrakio pradines mokyklas, buvę šių mokyklų mokiniai pavėžėjami į Šilavoto mokyklą.
Pagrindinės veiklos sritys: ikimokyklinis, priešmokyklinis, pradinis ir pagrindinis ugdymas bei kita švietimo paslaugų veikla. Paskirtis – bendrojo lavinimo mokykla. Mokymo forma – dieninė. Steigėjas – Prienų rajono savivaldybės taryba.
2017-2018 m. m. statistinių rodiklių duomenimis Šilavoto pagrindinėje mokykloje mokosi 85 mokiniai (iš jų 12 priešmokyklinio ugdymo grupėje). Yra 2 jungtiniai pradinių klasių komplektai ir vienas jungtinis 5-8 kl. komplektas.
Socialinę paramą, nemokamą maitinimą mokykloje gauna 49 mokiniai, 23 vaikai gyvena socialinės rizikos šeimose ir 17 mokinių turi specialiųjų ugdymosi poreikių. Mokykliniu autobusiuku pavežame 54 vaikus.
Šeimos
|
1 vaikas šeimoje
|
2 vaikai šeimoje
|
3 vaikai šeimoje
|
4 ir daugiau vaikų šeimoje
|
Socialiai remtinos šeimos
|
12
|
5
|
5
|
3
|
Probleminės šeimos
|
3
|
1
|
-
|
1
|
Rizikos šeimos
|
3
|
3
|
3
|
2
|
Pilnos šeimos
|
20
|
3
|
3
|
4
|
Nepilnos šeimos
|
4
|
6
|
2
|
1
|
Mokykloje iš viso dirba 30 darbuotojų, iš jų 16 mokytojų, (5 mokytojai metodininkai), 1 logopedas, 2 socialiniai pedagogai (1 etatas). Mokykloje veikia pailgintos dienos grupė, biblioteka, muziejus.
Neformaliajam ugdymui skiriamos 10 valandų: veikia 10 būrelių. Mokiniai lanko ir savivaldybės finansuojamus 2 neformaliojo švietimo (dziudo ir šaulių) būrelius.
Kiekvienais mokslo metais mokyklos mokiniai dalyvauja įvairiuose savivaldybės ir respublikiniuose renginiuose, kuriuose laimi diplomus ir užima prizines vietas. Kiekvienais metais paruošiamas ir platinamas lankstinukas mokinių tėvams ir bendruomenei, kuriame viešinama informacija apie mokinių laimėjimus (žr. ‚lankstinukas „Mokinių laimėjimai 2016-2017 m.m. ). II- o aukšto koridoriuje Garbės Galerijoje talpinami mokinių diplomai, apdovanojimai, padėkos. Taip pat informacija apie mokinių pasekimus talpinama mokyklos svetainėje www.silavotas.prienai.lm.lt
Mokykla aktyviai praturtina mokymo(si) aplinkas, organizuodama mokymą(si) ne tik mokykloje, bet ir netoliese esančiame Prienų krašto muziejaus padalinyje - „Davatkyne“ , kuriame užsiėmimus veda šalies dailininkai, muziejininkai, kraštotyrininkai, literatai O kur dar mūsų Naujasodžio, Pašlavančio piliakalniai, pilkapiai, Jiesios gamtos draustinis, tvenkiniai, aplinkiniai miškai, kur taip pat rengiamos išvykos, šventės bei įvairūs užsiėmimai su mokiniais, bendradarbiaujančių mokyklų atstovais, mokyklos svečiais.
Mokykloje veikia Vaiko gerovės komisija, kuri siekia teikti efektyvią ir sistemingą pagalbą. Organizuojamas ir koordinuojamas prevencinis darbas, atsižvelgiant į individualius ugdytinių poreikius, teikiama pagalba, kuriama vaikui saugi ir palanki ugdymosi aplinka, atliekamas mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimas.
Metodinės tarybos pagrindinis tikslas – siekti, kad pedagoginę bendruomenę sudarytų nuolat tobulėjantys, reflektuojantys ir rezultatyviai dirbantys profesionalūs pedagogai, diegiantys duomenų analize ir įsivertinimu grįstą švietimo kokybės kultūrą, suteikiantys mokiniams palankiausias galimybes atskleisti individualius gebėjimus bei tenkinti jų specialiuosius ugdymosi poreikius. Išskirtinis dėmesys skiriamas ne tik pamokos vadybai, bet ir mokyklos bendruomenės narių tarpusavio santykių bei savitos mokyklos kultūros puoselėjimui.
Kiekvienais metais vyksta metodinė savaitė: pedagogai aktyviai veda atviras pamokas, kurias aptaria su kolegomis, mokyklos vadovais. Vykdomi mokymo proceso, mokinių saugumo,aplinkos pritaikumo ir kt. tyrimai. Sistemingai kiekvienais mokslo metais atliekami tyrimai “Penktokų adaptacija“.(žr. Tyrimų medžiaga). Analizuojama priešmokyklinės grupės vaikų ir pirmokų adaptacija (žr. direkcinių posėdžių protokolai).
Skatinant mokyklos bendruomenės narių bendravimą, bendradarbiavimą ir atvirumą, rengiamos ir įgyvendinamos visą mokyklos bendruomenę įtraukiančios veiklos, padedančios kurti saugią modernią mokyklą. Didelis dėmesys skirtas renginių organizavimui, puoselėjant senąsias ir kuriant naujas tradicijas, stiprinant mokyklos narių tarpusavio ryšį. Kiekvienais metais mokykloje vyksta renginys „Tolerancijos diena“, veiksmo savaitė „Be patyčių“. Atvirų durų diena, Sveikatingumo, Sporto dienos.
Kuo mes esame stiprūs? Mokytojais, kurie geba įgyvendinti puikias idėjas, švietimo pagalbą teikiančiais specialistais, techniniu personalu, jau esamų tradicijų puoselėjimu bei naujų kūrimu. Mažėjantis mokinių skaičius, specialiųjų poreikų turinčių mokinių integracija, vidinis neužtikrintumo jausmas – tai pagrindiniai sunkumai, kuriuos tikimės įveikti.
Olweus patyčių prevencijos programą pradėjome diegti mokykloje 2013 m. rugsėjo mėn. Dalyvaudami Olweus programoje, ypatingą dėmesį skyrėme mokinių tarpusavio santykių problemoms spręsti. Elgesio problemos labiau pasireiškia ir patyčias mūsų mokykloje dažniau patiria 5, 6, 8, 9 klasių mokiniai.Išanalizavę pirmojo 2013 m. vykdyto Olweus patyčių tyrimo rezultatus matėme, kad mūsų mokykloje rezultatai palyginus su Lietuvos mokyklų rezultatais yra daug geresni. Džiaugiamės, kad atlikus pakartotinį tyrimą 2014 m. lapkričio mėn., patyčių mastas mokykloje buvo mažesnis net 10 proc. palyginus su pirmojo tyrimo rezultatais.
Vienas iš mūsų mokyklos tikslų – bendradarbiavimo ir bendravimo kultūros tarp mokyklos bendruomenės narių stiprinimas, dėmesys individualiems mokinio pasiekimams ir pažangai. Olweus programos nuostatas integruojame į formalų ir neformalų ugdymą, metodinėje taryboje aptariame mokinių bendrųjų kompetencijų plėtojimo pažangą, klasių valandėlese nagrinėjame amžiaus tarpsnių vertybines nuostatas, socialinių įgūdžių vystymo svarbą, individualios mokinio pažangos planavimo, fiksavimo ir įgyvendinimo klausimus. VGK kartu su Prienų PPT specialistais analizuojame mokyklos mikroklimatą, bendravimo kultūros tarp mokyklos bendruomenės narių niuansus, individualios pagalbos mokiniui teikimo klausimus.
Olweus programos kokybės užtikrinimo sistema (OPKUS) pradedama įgyvendinti nuo 2017 m. rugsėjo mėn. Vadovaudamiesi OPKUS standartu, tikimės nuosekliai išlaikyti Olweus patyčių prevencijos programos nuostatas ir užtikrinti programoje taikomų priemonių tęstinumą Šilavoto pagrindinėje mokykloje.
- MOKYKLOS DARBO SU PATYČIOMIS ĮSIPAREIGOJIMAI, TIKSLAI IR UŽDAVINIAI
Prienų r. Šilavoto pagrindinė mokykla dirba vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Švietimo įstatymu, mokyklos nuostatais, strateginiu ir metiniu veiklos bei ugdymo planais, mokyklos vidaus darbo tvarkos taisyklėmis ir kitais teisės aktais. Siekiant sumažinti patyčių mastą mokykloje, vadovaujamasi Lietuvos Respublikos Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymu, Smurto ir patyčių prevencijos ir intervencijos vykdymo tvarkos aprašu, Vaiko gerovės komisijos metiniu veiklos planu, Olweus programos standartu.
Tikslas 1: Patyčių atvejų pasireiškimų mažinimas mokykloje 2017 - 2018 metais.
Uždaviniai:
1.1. Vykdyti Olweus programą, laikantis OP standarto reikalavimų.
1.2. Organizuoti tyrimą ir išanalizuoti jo rezultatus.
1.3. Aptarti ir įsivertinti Olweus programos įgyvendinimą.
1.4. Skatinti mokyklos darbuotojus aktyviau fiksuoti pastebėtas patyčias registracijos žurnale, aptarti pastebėtas situacijas MSG susitikimuose.
Tikslas 2: Bendravimo ir bendradarbiavimo kultūros stiprinimas tarp mokyklos bendruomenės narių.
Uždaviniai:
2.1. Mokykloje kurti estetišką ir patogią mokymosi bei poilsio aplinką.
2.2. Klasės valandėlių ir individualių pokalbių metu išaiškinti mokiniams patyčių ir konflikto sampratas, mokyti juos bendrauti ir bendradarbiauti, konstruktyviai spręsti konfliktus.
2.3.Organizuoti renginius, skirtus patyčių prevencijai, įtraukiant bendruomenės narius į veiklas.
2.4. Užtikrinti visų mokyklos darbuotojų aktyvų dalyvavimą MSG susitikimuose.
2.5. Su diegiama OPKUS supažindinti naujai atvykusius mokinius bei naujus mokyklos darbuotojus.
III. VEIKLOS TURINYS
Tikslas 1. Patyčių atvejų pasireiškimų mažinimas mokykloje 2017 - 2018 metais
|
Uždavinys 1.1. Vykdyti Olweus programą, laikantis OP standarto reikalavimų.
|
Eil. Nr.
|
Veiklos turinys /
priemonės pavadinimas
|
Laikotarpis /
data
|
Dokumento Nr. / terminas
|
Atsakingi asmenys
|
1.
|
Mokyklos personalo susirinkimo metu aptariami Olweus programos standarto reikalavimai, Olweus tyrimo rezultatai bei priimamas sprendimas dėl kokybės užtikrinimo sistemos diegimo.
|
2017 m. rugsėjo 4 d.
|
OPKUS
diegimo mokykloje trišalė sutartis (2017-09-20) sudaryta su SPPC ir OP instruktore
|
Koordinatorė, Elvyra Striaušienė OP instruktorė Dalia-Daiva Gasparavičiūtė mokyklos direktorė Valentina Radzevičienė mokyklos darbuotojai
|
2.
|
OP kokybės užtikrinimo sistemos diegimo plano rengimas, tvirtinimas, suderinimas su OP instruktore
|
2017 m. rugsėjo 21-29 d.
|
Direktoriaus įsakymu patvirtintas OPKUS planas
|
Koordinatorė Elvyra Striaušienė
OP instruktorė, komiteto nariai, direktorė
|
3.
|
Mokyklos darbuotojų supažindinimas su OPKUS planu ir OPPP procedūromis (dokumentas Nr. P1)
|
2017 m. spalio 9 d.
|
C4 iš karto po susirinkimo;
R1 iš karto po susitikimo
|
Koordinatorė, direktorė
MSG vadovai
|
4.
|
Olweus klasės valandėlių
1-10 klasėse vedimas
|
Du kartus per mėnesį per mokslo metus
|
R2 iš karto
po klasės valandėlės
|
Klasių auklėtojai
|
5.
|
Aktyviai, nuosekliai ir pastoviai skatinti mokinius laikytis patyčių prevencijos taisyklių bei, esant reikalui, taikyti OP procedūras, sprendžiant patyčių atvejus
|
2017 m.
rugsėjis
2018 m. gruodis
|
C2 (pildo 2 kartus per mokslo metus klasės auklėtojai)
|
Mokyklos bendruomenės nariai, klasių auklėtojai
|
6.
|
Olweus programos kokybės užtikrinimo plano 2017 – 2018 m. ir vykdomų veiklų viešinimas mokyklos internetinėje svetainėje, laikraštyje „Spindulėlis“
|
2017 m.
rugsėjis
2018 m. gruodis
|
OPKUS
planas mokyklos svetainėje: www.silavotas.prienai.lm.lt
|
Koordinatorė Elvyra Striaušienė
Direktorė Valentina Radzevičienė
|
7.
|
MSG susitikimai:
*OPKUS plano aptarimas, veiklų pristatymas.“
*Nuobaudų kopėčių koregavimas.
* prevencijos principų ir taisyklių taikymas, bendradarbiavimo stiprinimas, patyčių atvejų analizavimas.
*Olweus tyrimo rezultatų analizavimas ir priemonių patyčių mažinimui numatymas.
*OPKUS plano įgyvendinimo rezultatų aptarimas.
|
2017 m.
spalis
2017 m. gruodis
2018 m. vasaris;
2018 m. kovas;
2018 m. gegužė.
|
R1 iš karto po kiekvieno susitikimo;
C1 pildo direktorius iki palaikomojo susitikimo/ audito
|
MSG vadovai, mokyklos darbuotojai, direktorė Valentina Radzevičienė
|
8.
|
Mokyklos personalo susirinkimai, kurių metu primenami Olweus programos standarto reikalavimai, patyčių prevencijos būklė, aptariamas OP kokybės užtikrinimo planas ir veiklos.
|
2017 m. spalio 9 d.
2018 m.
sausis
2018 m.
Birželis.
|
C4 iš karto, pasibaigus susirinkimui, pildo direktorius
|
Koordinatorė, Elvyra Striaušienė OP instruktorė Dalia-Daiva Gasparavičiūtė mokyklos direktorė Valentina Radzevičienė
|
9.
|
OP koordinacinio komiteto susirinkimai
|
Mokslo metų eigoje
|
Susirinkimų protokolai
|
OP koordinatorius ir OPKK nariai
|
10.
|
Mokytojų budėjimo plano peržiūra ir koregavimas, suaktyvinant mokytojų budėjimą didesnio mokinių susibūrimo vietose, mokyklos teritorijoje
|
2017 m. rugsėjis;
2018 m.
sausis
|
Mokytojų budėjimo planas /
grafikas ir C1 iki audito.
|
Koordinatorė, Elvyra Striaušienė OP instruktorė Dalia-Daiva Gasparavičiūtė mokyklos direktorė Valentina Radzevičienė
|
Uždavinys 1.2. Organizuoti tyrimą ir išanalizuoti jo rezultatus.
|
1.
|
Mokinių, besimokančių
3-10 klasėse, apklausa
Olweus programos klausimynu.
|
2017 m. lapkričio antroji pusė.
|
C1, gavus apklausos rezultatus
|
Koordinatorė, Elvyra Striaušienė OP instruktorė Dalia-Daiva Gasparavičiūtė, IT mokytoja A.Kaminskienė
|
2.
|
Apklausos rezultatų analizė su koordinacinio komiteto nariais ir MSG vadovais
|
2018 m.
sausis
|
OP koordinacinio susirinkimo protokolas
|
OP koordinatorius ir instruktorius, OPKK nariai,
mokyklos direktorė Valentina Radzevičienė
|
3.
|
Apklausos rezultatų analizė Mokinių taryboje
|
2018 m.
sausis –
vasaris
|
C3 formoje ir
R4 iš karto, pasibaigus susirinkimui
|
Mokinių tarybos koordinatorė V.Maščinskienė,
Mokinių tarybos nariai
|
4.
|
Apklausos rezultatų pristatymas mokytojams, tėvams ir mokiniams
|
2018 m. vasaris
|
C1 ir C4 (pildo direktorius);
C2 (pildo 2 kartus per mokslo metus klasės auklėtojai)
|
Koordinatorė
Elvyra Striaušienė
OP instruktorė Dalia Daiva Gasparavičiūtė
klasių auklėtojai,
mokyklos direktorė Valentina Radzevičienė
|
Uždavinys 1.3. Aptarti ir įsivertinti Olweus programos įgyvendinimą.
|
1.
|
Diskusijos patyčių prevencijos tema mokinių tarybos susirinkimuose
|
2017 m.
rugsėjis – spalis,
2018 m.
sausis –
vasaris
|
C3 formoje ir
R4 iš karto, pasibaigus susirinkimui
|
Koordinatorė, Elvyra Striaušienė Mokinių tarybos koordinatorė V.Maščinskienė
mokinių taryba.
|
2.
|
Patyčių prevencijos veiklos aptarimas klasės tėvų susirinkimuose
|
2017 m. rugsėjis –
2018 m. gegužė
|
C1 ir C4 (pildo direktorius);
C2 (pildo 2 kartus per mokslo metus klasės auklėtojai)
|
Klasių auklėtojai ir tėvai
|
3.
|
Patyčių prevencijos veiklos aptarimas, OP apklausos rezultatų pristatymas visuotiniuose mokyklos tėvų susirinkimuose.
|
2017 m. spalis
2018 m.
vasaris
|
C1 ir C4 (pildo direktorius);
C2 (pildo 2 kartus per mokslo metus klasės auklėtojai)
|
mokyklos direktorė Valentina Radzevičienė
|
4.
|
Paprastų arba rimtų / sisteminių nukrypimų fiksavimas bei šalinimas.
|
Mokslo metų eigoje
|
A1 arba A2 kai nustatomas rimtas nukrypimas
|
Koordinatorė
Elvyra Striaušienė
OP instruktorė Dalia Daiva Gasparavičiūtė
mokyklos direktorė Valentina Radzevičienė
|
Uždavinys 1.4. Skatinti mokyklos darbuotojus aktyviau fiksuoti pastebėtas patyčias registracijos žurnale, aptarti pastebėtas situacijas MSG susitikimuose
|
1.
|
Diskusijos mokyklos darbuotojų susirinkimų metu dėl nuobaudų kopėčių taikymo ir būtinybės fiksuoti pastebėtas patyčias
|
Per mokslo metus
|
Patyčių registravimo žurnalo protokolai
|
OP koordinatorė Elvyra Striaušienė
mokyklos darbuotojai
|
2.
|
MSG susitikimų metu aptariami pastebėti patyčių atvejai, darbuotojai skatinami pažymėti juos patyčių registravimo žurnale.
|
MSG susitikimų metu
|
Patyčių registravimo žurnalo protokolai
|
MSG vadovai, mokyklos darbuotojai
|
Tikslas 2. Bendravimo ir bendradarbiavimo kultūros stiprinimas tarp mokyklos bendruomenės narių.
|
Uždavinys 2.1. Mokykloje kurti estetišką ir patogią mokymosi bei poilsio aplinką.
|
1.
|
Estetiška mokyklos erdvių išvaizda, atspindinti mokyklos kultūrą, OP įgyvendinimą (yra iškabintos ar kitaip viešinamos Olweus taisyklės prieš patyčias)
|
2017 m. spalis - 2018 m. birželis
|
Nuotraukos mokyklos internetinėje svetainėje, mokyklos laikraštyje „Spindulėlis“
|
Mokytojai, auklėtojai,
būrelių vadovai, kiti mokyklos darbuotojai.
|
2.
|
Mokinių kūrybiniai projektai, skirti Tolerancijos dienai, Draugiškumo dienai
|
2017 m.
Lapkritis-
2018 m. birželis
|
Nuotraukos mokyklos internetinėje svetainėje, mokyklos laikraštyje „Spindulėlis“
|
Soc. pedagogė O.Mieldažienė
Klasių vadovai
L.Astrauskaitė
|
3.
|
I-o ir II- o aukšto fojė erdvių efektyvus panaudojimas
|
2017 m.
spalis
2018 m. birželis
|
Nuotraukos mokyklos internetinėje svetainėje, mokyklos laikraštyje „Spindulėlis“
|
R.Galinienė
Pradinių kl. mokytojos
|
Uždavinys 2.2. Klasės valandėlių ir individualių pokalbių metu išaiškinti mokiniams patyčių ir konflikto sampratas, mokyti juos bendrauti ir bendradarbiauti, konstruktyviai spręsti konfliktus.
|
1.
|
Užsiėmimai klasių valandėlių metu skiriami mokinių bendravimui, tolerancijai ir bendradarbiavimui ugdyti.
|
2017 m.
spalis
2018 m. birželis
|
C2 (pildo 2 kartus per mokslo metus klasės auklėtojai)
|
Klasių auklėtojai, socialinės pedagogės, psichologė.
|
2.
|
Sudėtingesnių atvejų analizė ir konstruktyvių sprendimų paieška.
|
Mokslo
metų eigoje.
|
C2 (pildo 2 kartus per mokslo metus klasės auklėtojai)
|
Klasių auklėtojai, socialinės pedagogės, psichologė.
|
Uždavinys 2.3. Organizuoti renginius, skirtus patyčių prevencijai, įtraukiant bendruomenės narius į veiklas.
|
1.
|
Tarptautinės vaikų gynimo dienos renginys.
|
2018 m.
birželio 1 d.
|
Informacija viešinama mokyklos svetainėje.
|
OP koordinacinis komitetas, pradinių klasių mokytojos.
|
2.
|
Kasmetiniai renginiai, skirti patyčių prevencijai:
- dalyvavimas akcijoje, veiksmo savaitėje „BE PATYČIŲ“ 2018 metais.
- Tarptautinės tolerancijos dienos minėjimas;
- Kūrybinių darbų konkursai, skirti patyčių prevencijai: tapymas ir kita.
- Dalyvavimas mokyklinėje konferencijoje
- Dalyvavimas savarankiško mokymosi dienose
|
2018 m.
kovo mėnesiai;
2018 m.
11 mėn.;
Mokslo metų eigoje.
2018 m. kovo mėn.
Mokslo metų eigoje.
|
Informacija viešinama mokyklos svetainėje,
mokyklos laikraštyje „Spindulėlis“
|
Socialinės pedagogės, psichologė,
mokinių taryba, klasių auklėtojai, dalykų mokytojai.
|
3.
|
Atvirų durų savaitė, atviros pamokos, tėvų įtraukimas į mokyklos gyvenimą ir veiklą.
|
2018 m. kovo-balandžio mėn.
|
C1 ir C4 (pildo direktorius)
|
Metodinė taryba, mokytojai.
|
Uždavinys 2.4. Užtikrinti visų mokyklos darbuotojų aktyvų dalyvavimą MSG susitikimuose.
|
1.
|
Mokytojų ir darbuotojų pasitarimų metu nuolat diskutuojama apie tai, kaip sekasi įgyvendinti mokykloje OP programos principus, kokie kyla sunkumai ir kokios silpnosios pusės.
|
Mokslo
metų eigoje
|
C4 iš karto po susirinkimo ir
C1 pildo direktorius iki audito.
|
Mokyklos direktorė Valentina Radzevičienė
MSG lyderiai ir darbuotojai.
|
2.
|
OP koordinacinio komiteto susirinkimuose aptariamas darbuotojų įsitraukimas į
Olweus prevencijos programą.
|
Mokslo metų eigoje.
|
Susirinkimų protokolai.
|
OP koordinacinis komiteto nariai,
direktorė Valentina Radzevičienė
|
Uždavinys 2.5. Su diegiama OPKUS supažindinti naujai atvykusius mokinius bei naujus mokyklos darbuotojus.
|
1.
|
Įvadiniai Olweus programos mokymai naujiems mokyklos darbuotojams.
|
2017 m. rugsėjo - spalio mėn.
|
R3 iš karto po mokymų;
C1 iki audito.
|
OP instruktorė Dalia Daiva Gasparavičiūtė
mokyklos direktorė Valentina Radzevičienė
.
|
2.
|
Olweus patyčių prevencijos programos principų perteikimas naujai atvykusiems mokiniams, skatinimas naujų mokinių laikytis nustatytos mokykloje tvarkos.
|
Mokiniui atvykus mokytis, 2 –jų savaičių bėgyje.
|
C2 (pildo 2 kartus per mokslo metus klasės auklėtojai)
|
Klasių auklėtojai.
|
_______________________________________ |