Pradžia

Miško bičiuliai Druskininkuose PDF Spausdinti El. paštas
Ketvirtadienis, 15 Gegužė 2014 07:42

P5147189Jaunieji miško bičiuliai dalyvavo piešinių konkurse „Piešiu mišką“, kurį inicijavo Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija. Piešti mišką buvo gana sudėtinga, nes komisija vertino pagal temos atskleidimą, gebėjimą vaizdu perteikti mintį, formos ir turinio originalumą, ekologinį ir miškosauginį sąmoningumą, P5147206meniškumą ir estetiškumą. Džiugu, kad mokiniai išdrįso atskleisti savo meninius gebėjimus ir sudalyvauti konkurse. Mes buvome apdovanoti padėka už tai, kad gausiausiai dalyvavome pagal mokinių skaičių iš vieno būrelio - net 13 mokinių.

Savo piešinius parodai pateikė šie mokiniai: Ž. Igliškytė - 5kl., K. Radžiūnaitė - 5 kl., E. Žėčiūtė - 5 kl. D. Martusevičiūtė - 6 kl., A. Riaubaitė - 6 kl., A. Žilionytė - 6 kl., G. Galinytė -6 kl., E. Kazlauskaitė - 6 kl., K. Liniauskaitė - 6 kl., V. Mieldažytė - 6 kl., K. Baltrušaitytė - 6 kl., D. Zujūtė - 7 kl., K. Maščinskaitė - 7 kl. Už dalyvavimą buvome pakviesti nemokamai apsilankyti miško muziejuje Druskininkuose, mokymo ir informacijos centre ,,Girios aidas“. Mokiniai susipažino su muziejaus įkūrimo istorija bei ekspozicijomis. Muziejuje ekspozicijos išsidėstę miško priešgaisrine bei medžioklės tema. Apžiūrėjome originalius trofėjus, klausėmės gido pasakojimo. Naudodamiesi interaktyvia lenta, turėjome galimybę suvokti gamtinės aplinkos biologinę įvairovę. Kelionės pabaigoje aplankėme Merkinės piliakalnį, kuris įsikūręs Merkinėje, sausumos kyšulyje, 100 m į pietryčius nuo Merkio santakos su Nemunu, Dzūkijos nacionaliniame parke. Mokiniai labai greitai užkopė į piliakalnio viršūnę ir grožėjosi nepakartojamais gamtos vaizdais. Visi patyrėme neblėstančių įspūdžių bendraudami tarpusavyje, grožėdamiesi gamtos peizažais. Laimingai parskubėjome į savo gimtus namus.